Zuid Spanje Costa del Sol - Reisverslag uit Ronda, Spanje van Henk Beekhuizen - WaarBenJij.nu Zuid Spanje Costa del Sol - Reisverslag uit Ronda, Spanje van Henk Beekhuizen - WaarBenJij.nu

Zuid Spanje Costa del Sol

Door: Henk en Paula

Blijf op de hoogte en volg Henk

29 Mei 2016 | Spanje, Ronda

Uit de regio Valencia zijn we 27 mei vertrokken richting Costa Tropical. Na het passeren van plaatsen als Benidorm en Alicante zijn we beland in La Mamola, camping Castillo de Banos. Prima camping aan zee en met een tropisch zwembad. De gehele camping ziet er uit als een botanische tuin met veel bloemn, planten en palmen. Alles prima onderhouden. Zelfs het toiletgebouw staat vol met planten. Op deze camping hebben we voor het eerst gezwommen deze vakantie. Op 28 mei hebben we een prachtige rit gemaakt door de Sierra Nevada. Een prachtige bergweg genomen van Albunol naar Lanjaron met fraaie vergezichten (1300 meter hoog). Ook prachtige route voor motorrijders. Daarna naar Granada, dat viel echter tegen door stofwinden en echte regen. snel rechtsomkeer gemaakt naar de kust. Al na enkele kilometers weer zon! 'S-avonds in de bar met een hnadvol Spanjaarden naar de finale EC1 gekeken tussen Real Madrid en Atletico Madrid. Erg spannend en veel emoties onder de Spanjaarden. Vandaag weer vertrokken richting Costa del Sol, passeerden Malaga en Marbella en zijn neergestreken in Olvera op camping El Pueblo Blanco. De tent vastgezet met stalen pins met behulp van een vuisthamer ( gekregen van de receptie). Erg harde steenachtige grond! MOrgen op ontdekkingsreis langs Ronda, de witte dorpjes in de omgeving en naar Gibraltar....

• 30 Mei 2016 - 18:32

Frans:

mooie trip en mooie foto's

• 30 Mei 2016 - 19:15

Rob En Leida:

Beetje late reactie,. Ben benieuwd wat jullie van ronda en gibraltar vinden. Jammer dat granada met het alhambra niet gelukt is. Hier is het op het ogenblik slecht weer. Ga zo door zou ik zeggen.

• 08 Juni 2016 - 10:09

Anton:

Mooie verhalen! Beetje laat met alles lezen haha! Gelukkig al het eea via de app gehoord :)