Van Portugal weer naar Spanje - Reisverslag uit Santander, Spanje van Henk Beekhuizen - WaarBenJij.nu Van Portugal weer naar Spanje - Reisverslag uit Santander, Spanje van Henk Beekhuizen - WaarBenJij.nu

Van Portugal weer naar Spanje

Door: Paula en Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

08 Juni 2016 | Spanje, Santander

Gisteren (dinsdag 7 juni) hebben we onze tent opgezet in Santillana de. Mar in noord spanje. We zijn dus duidelijk weer op de terugweg . De afgelopen dagen hebben we ons lijstje afgewerkt met plaatsen, die we nog wilden zien. In Avora hebben we een boottochtje gemaakt, we hebben gedwaald door de straten van Lissabon en de stad ook nog bekeken vanuit een oude rode tram. Verder hebben we in Porto eindelijk port geproefd bij Sandeman. De camping van oud collega Els de Gruijter aangedaan en overal enorm lekker gegete. Vandaag gaan we naar Biarritz in Frankrijk....

• 08 Juni 2016 - 10:13

Anton:

Leuke foto's! Helaas klinkt Frankrijk alweer heel dichtbij, geniet er nog maar van!! :)

• 08 Juni 2016 - 11:27

Rob En Leida:

Weer op weg richting frankrijk wat gaat het toch snel .
    Lissabon is een leuke stad en wat een leuke foto's.
    Doe het rustig aan en geniet nog maar even.

• 08 Juni 2016 - 12:10

Frans En Mo:

Klimkt goed, geniet er nog van, wij zitten in heerlijk hotel in Sanur. Morgen verkassen we naar het tropisch bos van Ubud. Het eten is heerlijk en de mensen zo vriendelijk

• 08 Juni 2016 - 21:01

Janny:

Jullie genieten lekker zien we. Helaas zijn jullie al weer op de terug reis. Voor de laatste dagen heel veel plezier nog.

• 10 Juni 2016 - 22:04

Eva:

Hallo collega's,

Wat vliegen die weken voorbij zeg! Maar jullie hebben het zo te zien en te lezen super gehad!

Goede terugreis!

Groetjes Eva