Dag 1 en 2 - Reisverslag uit Figueras, Spanje van Henk Beekhuizen - WaarBenJij.nu Dag 1 en 2 - Reisverslag uit Figueras, Spanje van Henk Beekhuizen - WaarBenJij.nu

Dag 1 en 2

Door: Henk en Paula

Blijf op de hoogte en volg Henk

22 Mei 2016 | Spanje, Figueras

Na vertrek uit Waddinxveen in 1 stuk doorgereden naar Frankrijk, 3 sterren camping Du Pont de Bourgogne in Saint Marcel. Lekker weer 25 graden.
Na een uitstekende nachtrust zondag vertrokken naar Spanje, mooi weer gegarandeerd ! Tenminste dat dachten wij. Hoe dichter bij Spanje hoe harder het ging regenen. Aankomst op camping Esponella bij Fiqueras was het net droog. Camping vol met plasse. Receptie boodt ons voor weinig 2 nachten in een bungalow aan, dat hebben we maar gedaan, nu lekker gegeten in restaurant (Kip en varkenswangetjes). Morgen de omgeving maar eens bekijken.

• 22 Mei 2016 - 20:52

Rob En Leida:

Wat leuk dat jullie een reisverslag maken, kunnen we volgen waar jullie zijn en wat jullie meemaken.
    eet smakelijk en tot lezens.

• 22 Mei 2016 - 21:09

Janny:

Geniet ervan en we zullen duimen dat het weer opknapt!

• 22 Mei 2016 - 22:30

Nathalie:

We zullen de zo'n proberen te bestellen voor jullie!! Have fun:D

• 23 Mei 2016 - 21:00

Frans:

gevonden, je lag in de spammail, veel plezier

• 23 Mei 2016 - 22:26

Marcel:

Geniet er lekker van! Fijne vakantie en doe voorzichtig!