Steeds zuidelijker Spanje in - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Henk Beekhuizen - WaarBenJij.nu Steeds zuidelijker Spanje in - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Henk Beekhuizen - WaarBenJij.nu

Steeds zuidelijker Spanje in

Door: Henk en Paula

Blijf op de hoogte en volg Henk

26 Mei 2016 | Spanje, Valencia

24 mei zijn we vertrokken uit Esponella, nu gelukkig met veel zon en een aantrekkelijke temperatuur. Gisteren de omgeving bekeken, naar de markt in Olot, dorpjes bekeken zoals Castafolit de la Roca en Basignoles. Een nieuwe (volle) campinggaz fles gescoord in Girona en weer lekker uit eten geweest. Onderweg naar de volgende camping geluncht in Peniscola.
We zijn nu op camping Santa Marta in Cullera (40 km voorbij Valencia) voor 3 nachten. Gisteren (woensdag 25/5) de middag doorgebracht in Valencia. Tapas gegeten bij Bira and Blues. Eerder geweest met Frans en Moniek, nu weer teruggevonden -:)
'S-avonds geflaneerd over de ramblas van Gandia. Vandaag een rustdag op de camping. Misschien dat we vanmiddag nog even naar het strand lopen. Vrijdag gaan we weer verder naar het zuiden, langs Benidorm Alicante en Murcia naar La Mamola (net onder Granada) xxx

• 26 Mei 2016 - 16:32

Frans & Monique:

Lekker hoor, denken ook met goede herinnering terug aan Valencia en Peniscola, ben benieuwd hoe het is verder naar het zuiden. Veel plezier

• 26 Mei 2016 - 16:47

Janny:

Leuk die verslagen.
    Geniet er maar weer lekker van.

• 26 Mei 2016 - 16:59

Rob En Leida:

Zo jullie zitten al weer een stuk zuidelijker. Heerlijk dat het weer nu beter is. Jullie genieten lekker van het heerlijke eten en drinken. Op naar GRANADA. heel erg mooi. Alicante en benidorm ben ik ook geweest.
    veeel plezier.